۴۵۰نفر از دختران سال دوم دبیرستانهای کوهدشت با بدرقه مسئولین ادارات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادرات و خانواده هایشان امروز از مقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کوهدشت عازم مناطقی شدند که روزکاری جایگاه نبردی خونین بین نیروهای اسلام وکفرصدامی بود

xzk0xy1op6dtcefvx6d1.jpg

این برنامه با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان و اداره کل آموزش وپرورش استان تدارک دیده شده است .

 دیدار ازمناطق جنگی که درطول هشت سال بر ملت ایران تحمیل شد وبا رشادت ومردانگی جوانان ونوجوانان و بزرگ مردان دلیر این سرزمین شجاعت ومردانگی و ایثار به دفاع مقدس مبدل شد

n3gfxipc2u3an2ma838.jpg

دفاعی که زیربنای آن قطره قطره خونی بود که از بدن پاک ترین انسانهای تاریخ متمدن دنیا به خاطر دفاع از حریم اسلام وحفظ آب و خاک وناموس ملت ایران برزمین ریخته شده بود.

روزهای غم انگیز مهرماه ۵۹ یادمان نرفته است عراق به ایران اسلامی حمله کرده بود وشهرها و روستاها یک به یک سقوط می کرد . کسی را جلودار ارتشی غرق در سلاح و مهمات و آرایش صد درصد نظامی و ارتشی که از زمین وهوا تقویت میشد تمام ابر جنایتکاران دنیا مانند  آمریکا - انگلیس - فرانسه - صهیونیستها - آلمانها ..... از او حمایت می کردند

ملتی تازه انقلاب کرده ودر بحرانی عظیم بدون آمادگی و نداشتن هیچگونه سلاحی ....

 امام فرمان داد و ملت همه آتش شدند وبمب شدند ومسلسل یورش به طرف جبهه ها یاد هست سال ۱۳۵۹اولین کاروان بسیج متشکل از ۴۵۰نفر جوان ونوجوان وپیر با آموزشی اندک از مقر سپاه واقع درمیدان توحید کنونی راس ساعت ۴بعدازظهربا مینی بوس و اشک وزاری پدران ومادران ولی با دعا و قرآن بدست با دلی مملو ازعشق به امام و امید بازگشت عزیزانشان ...

آنان رفتند وکاری حسینی کردند و خواهرانمان میروند تا کاری زینبی بکنند  دورود خدا بر این تربیت شدگان مکتب خانه  زینب سلام الله علیه